Piotr Goncerz Gomeo

Piotr Goncerz Gomeo

30-683, Kraków, Nowosądecka 74

Drukarnia w Krakowie - kto korzysta z jej usług?

Znaczna część przedsiębiorców inwestuje w ulotki, czyli niedrogie nośniki informujące o ofercie, promocjach lub wyprzedażach, które są wręczane przechodniom. Stanowią niejako wizytówkę firmy, dlatego tak ważna jest ich jakość. Wpływa na nią przede wszystkim gramatura papieru, która nie może być zbyt mała oraz technika druku. Wiele osób decyduje się na offset, znajdujący zastosowanie przy większych nakładach i zapewniający pięknie nasycone kolory oraz wyraziste detale. Daje szansę projektowania nośników w formacie A3, A4, A5 oraz DL i sprawdza się zarówno w przypadku ulotek jedno-, jak i dwustronnych. Skutecznie promują one lokale gastronomiczne, zakłady fryzjerskie, kwiaciarnie, salony SPA czy sklepy spożywcze.

Zaufana drukarnia w Krakowie podejmująca się ich produkcji prowadzi witrynę gomeo.com.pl, na której udostępnia informacje o ofercie. Jej klientami są przedsiębiorcy poszukujący oszczędności i chcący nawiązać współpracę z firmą, która wywiązuje się z zadań terminowo. Decydują się oni nie tylko na ulotki, ale też szereg innych nośników tworzonych z należytą starannością przez doświadczony personel. Przygotowuje on billboardy odznaczające się sporymi gabarytami, które są spotykane w centrach miast. Ich przewagą nad ulotkami jest widoczność z dużej odległości, nawet po zapadnięciu zmroku. Mogą być bowiem podświetlane diodami LED.

Druk offsetowy, w jakim specjalizuje się wspomniana firma, bazuje na nowoczesnych urządzeniach odznaczających się precyzją działania. Umożliwiają one nanoszenie uszlachetnień, nieocenionych w przypadku przedsiębiorstw sprzedających produkty uznawane za luksusowe. Są to zazwyczaj złocenia, choć niektórzy decydują się na połyskujące folie, sprawdzające się zwłaszcza na wizytówkach. Zabezpieczają one przed wchłanianiem wody i zmniejszają ryzyko pojawiania się uszkodzeń na powierzchni.

Dzięki drukarni zainteresowani inwestują w przydatne nośniki, zwiększające rozpoznawalność marki i pomagające zaistnieć na tle niemałej często konkurencji. Interesują się nimi właściciele firm chcący promować działalność u lokalnej społeczności oraz zrezygnować z kampanii internetowych, które niekiedy bywają droższe. Część z nich decyduje się także na foldery wręczane potencjalnym klientom, przykładowo podczas akcji promocyjnych i branżowych eventów oraz gadżety, takie jak kalendarze czy notesy.

Copyright 2025 Kmp.szczecin.pl - wszelkie prawa zastrzeżone